مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 15:502021-04-16فناوري

فارس من| تا پایان سال جاری تمامی روستاهای «موران» به اینترنت پر سرعت متصل می شود


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: مطابق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 1400 کلیه روستاهای بخش موران گرمی به شبکه اینترنت پر سرعت متصل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در این پیگیری؛ بهروز رزمی اظهار کرد: در طی دو سال گذشته بر طبق پروژه USO یا همان توسعه خدمات ارتباطی روستایی اقدامات متعددی از جمله نصب دکل های پوشش شبکه های تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در بخش موران واقع در نوار شرقی شهرستان گرمی انجام شده است.

وی افزود: براساس این اقدامات مشکلات شبکه تلفن همراه و رومینگ تاحدود زیادی رفع و 20 از روستا نیز در این منطقه به شبکه اینترنت پر سرعت وصل شده و در مابقی روستاها نیز عملیات اجرایی اتصال به شبکه اینترنت در حال انجام است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: مطابق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری کلیه روستاهای بخش موران گرمی به شبکه اینترنت پر سرعت متصل خواهند شد.

رزمی عنوان کرد: براساس برنامه پوشش تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در روستاهای بالای 20 خانوار با جدیت نسبت به تکمیل پروژه های در حال انجام، اقدام می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تا پایان سال جاری تمامی روستاهای «موران» به اینترنت پر سرعت متصل می شود

فارس من| تا پایان سال جاری تمامی روستاهای «موران» به اینترنت پر سرعت متصل می شود